Płaski monitor

Autor: MaDeR <madcio_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 22:58:57 MET DST

Ktoś mi może poradzić, jaki najlepszy płaski monitor akualnie kupić?
Akurat mam troszkę kasy wiec stać mnie na duże bydlę.

Wymagania: co najmniej 19", łatwy do kupienia (najlepiej Balta, ale jak
ktoś ma inne sklepy z polecanym modelem w trojmieście to proszę bardzo).
  Cena nie powinna być przesadna.

Do czego: filmy, gry, praca biurowa - w takiej kolejności. Ma się dobrze
na nim oglądać filmy!!

Jeśli coś jeszcze potrzeba, to się pytajcie ludziska. :)

--
MaDeR - madcio@gazeta.pl
www: http://mader.no-ip.org