Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: tttttt <tszz(wytnijto)_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 17:10:41 MET DST

Jacek Popławski wrote:

> Które?
> Przecież musi być duża różnica między satelitkami jedno- i
> dwudrożnymi. Poza tym 5 czy 7?
> Rożnice między subwooferami?

np. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14445
Nie wiem dokladnie czy akurat ten model da sie podlaczyc 'cyfrowo'. Prosze
napisac czy chce Pan zestaw 2.1 ; 4.1 ; a moze 5.1 lub 7.1.
Oczywiscie, ze bedzie roznica miedzy jedno i dwudroznymi satelitkami.
Inna droga (moim zdaniem lepsza) jest kupienie amplitunera+dobre glosniki i
efekt bedzie o wiele lepszy. Sam mam spiete 2glosniki swiatlowodem do
amplitunera i efekt jest porazajacy.

> Czyli głośniki mają wbudowany dekoder/wzmacniacz? Ale od tego
> wzmacniacza połączenia są już zwyczajne analogowe?

Glosniki maja wbudowany dekoder (przynajmniej te oblusugujace Dolby
Digital). Polaczenie wzmacniacza z glosnikami to zwykle kable, tutaj liczy
sie tylko jakosc kabla, jego przekroj. To wplywa na jakosc. Nie nalezy tu
nic modzic. Oczywiscie standardowe kable montowane np. w Logitechu za 600 zł
nie sa najwyzszych lotow!

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/