Re: kilka pytan odnosnie dyskow i partycji

Autor: Cactus <tomjey_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 15:22:41 MET DST

> http://www.grush.one.pl/article.php?id=fatntfs
>
> Zdecydowanie NTFS.

dzieki za linka ale po przeczytaniu mam kilka dodatkowych pytan
odnosnie twojego artykułu.
Załóżmy że przekonwertuje wszystkie partycje na NTFS, jesli
podłacze np pendrive'a (FAT) to czy system bedzie potrafil prawidlowo
go odczytac?
Co z awarią windy np jesli padnie mi system i bede potrzebowal sie
dostac do dysku z poziomu dos ?
Jak zainstalowac system od zera na dysku z NTFS ? skoro dos nie zobaczy
partycji ?
Czy mozliwe jest posiadanie w jednym komputerze róznego typu partycji
(system - FAT inne partycje-NTFS) Chyba nie ma szans żeby sie widzialy
chociaż Partiotn Magic umożliwia takie coś.
Swoją drogą posiadam na dysku partycje FAT32 wielkosci okolo 100GB na
dane i nie zauwazylem jakis problemów czy spowolnienia odczytu, może
głowna wada takiego rozwiązania polega na tym że miejsce na dysku
nie jest wlaściwie wykorzystane, tak to zrozumialem z tego co piszesz.