Re: Laptop z czy bez win

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 12:01:38 MET DST

Dnia 9/29/2006 8:28 AM, Użytkownik Przemek napisał:

> te rozwiazania z obrazem partycji to nie sa zabezpieczenia - dzieki nim
> firmy moga duzo zaoszczedzic

Ile firma zaoszczędzi na nie daniu mi jeszcze jednej płytki z Windowsem?
Co im przeszkadzało dać DWIE (ale by sie szarpneli) płytki do komputera
a nie jedną?

Przecież to nie jest model budżetowy.

> na pomocy technicznej bo unikaja setek pytan w stylu
> "zainstalowalem
> windows na nowo ale nie ma dzwieku" czy "po reinstalacji systemu nie
> uruchamia sie zadna gra"

A efekt jest taki że ja nastepnym razem sie bede zastanawiał czy kupować
komputer który bedzie ode mnie wymagał przesiedzenia dwóch dni nad
przygotowaniem sobie normalnej instalki czy zobaczeć co konkurencja ma
do powiedzenia.

Z drugiej strony nie do końca masz racje - komuś spieprzy się system.
Nie zna sie na komputerach, wsadzi recovery cd, klepnie kilka razy ok i
zobaczy że wszystkie dane poleciały w kosmos. Przecież wsadzenie cd XP
daje opcje przywrócenia systemu. Nawet jesli trzeba bedzie instalować
wszystko jeszcze raz, to przynajmniej dokumenty zostaną.

Co więcej - co im pomoże napis że "wszystkie dale zostaną skasowane" jak
nie mogą komputera właczyć? Dalej uważam że to jest kretyństwo.

Co więcej - mam jeszcze starego Satellite z WinME. I tam jest to samo, z
tym że mogę wybrać partycje na którą będzie przywracał system, no i nie
powoduje to utraty WSZYSTKICH danych na komputerze.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \