Re: leadtek TV 2000 expert - nie mogę zainstalować sterowników :(

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 12:00:48 MET DST

Użytkownik "trabancik" <trabancikkasuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:efil3n$jgc$1@inews.gazeta.pl...

> brak praw administratora /roota ?
> jaki system ?
>
> pozdrawiam
> Paweł
Nieee, system W2k, prawa administratora, instaluje się oprogramowanie,
restartuję komputer, system znajduje kartę, próbuje zainstalować sterownik i
wywala komunikat " nieudana instalacja sterownika (czy jakoś tak), odmowa
dostępu"
Ręczna instalacja najświeższej wersji sterowników daje dokładnie taki sam
obrazek.
?