Re: Dziwny problem z plyta glowna

Autor: MarekPe <nie_at_dam.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 03:58:19 MET DST

SeC napisał(a):
> Jeszcze jedno: gdy mam wlaczone zasilanie i podlaczam zlacze zasilania
> do plyty, to gdzies tak w 70% "wlozenia" zapala sie dioda na plycie, jak
> docisne do konca to gasnie. Wczesniej udalo sie "tak" podpiac, ze plyta
> odpala. Moze to byc wina zlacza atx na plycie? Tzn. cos nie laczy ?

A moze jeszcze sprobuj przelozyc baterie, moze wyladowana i gubi
ustawienia biosu?
Autostart prosty do wyjasnienia, moglo byc ustawione wlacz po awarii
zasilania, i wtedy startuje po podaniu napiecia....
Druga sprawa to bios - moze flashowany experymentalnym wsadem?, sprawdz
wersje biosu i zobacz czy taki jest na stronie producenta.
Sprawdz dokladnie lutowanie zasilania, kondensatory to byla chyba
jednorazowa wpadka, choc temat sie przewija od czasu do czasu.

Pozdrowienia
MarekP