Re: Laptop z czy bez win

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 14:56:47 MET DST

Dnia 9/28/2006 1:16 AM, Użytkownik Wojciech Michalczuk napisał:
(...)

> Słyszałem jednak o pewnych problemach z Fujitsu-Siemensami. Kolega który
> sobie takiego nabył bez systemu na instalowaniu windowsa (pirackiego co
> prawda... nie popieram, żeby była jasność) spędził bez sukcesu 3 dni.
> Instalator mimo podania sterowników nie wykrywał dysku. Nie wiem jak się ta
> sprawa skończyła.

Ja instalowałem lewego XPProf na F-S do którego miałem XP Home.
Sterowniki musiałem wyciągnąć z instalki XP Home, bo w necie
odpowiednich nie znalazłem.

(...)
> NIEZMIERNIE RZADKO :)

Chyba każda Toshiba ma system w formie jakiegoś kretyńskiego
przywracania systemu. Mam dwie Toshiby i do obu mam jakiś Recovery Disk
a nie normalną instalke systemu. W cyzm to przeszkadza?
Otóż przywracanie systemu przy pomocy tego kretyństwa to w moim
przypadku wywalenie CAŁEJ zawartości dysku, nawet jesli przywrócony
system będzie na jakiejś małej partycji. Normalnie żenada.

Ale na wszystko jest lekarstwo:
po zainstalowaniu tego szitu w ichni sposób, miałem na C (w sumie
jedyna, 60GB partycja) cały katalog i386 z płytki instalacyjnej XP.
Wziąłem instalkę lewego XP Prof, wstawiłem do niej ten katalog i
nagrałem na cd. I mam to co Toshiba powinna mi dać do laptopa za ponad
6k zł.

A do pytającego:
nawet na najbardziej kretyńskie zabezpieczenia czy rozwiązania znajdzie
się rada.
W przypadku kombinowania z systemem:
jak będziesz miał taką sytuacje jak moja, to pamietaj że legalny serial
do Windowsa który dostaniesz z laptopem, na 99% nie będzie pasował do
lewej instalki XP. Wersje OEMowe mają inne seriale.

No i bardziej opłaca się kupić Win z laptopem niż dokupywać później.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \