Re: Odbior sygnalu z tunera satelitarnego HDTV

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 11:47:41 MET DST

"3m" <3m3m3m@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:efe3jr$je$1@inews.gazeta.pl...

> A wlasnie, czy nowe tunery n-TV (te od ITI) bedzie mozna bez problemow
> podlaczyc do 19 calowego monitora LCD z wejsciem DVI?

Na razie tak - obsluguja EDID i jesli monitor wyswietli poprawnie
1280x720 albo 1920x1080 to bedzie obsluga HDMI w trybie DVI a wiec bez
audio i HDCP.
Pisze na razie bo byc moze operator zazada zmiany w sofcie za jakis czas
(YPbPr bedzie obslugiwane w trybie PushVOD ze zredukowana
rozdzielczoscia - nie wiem jak dotyczyc bedzie to HDMI pracujacego w
trybie DVI)