Mariusz Kruk napisał(a):
> Ponowię zatem pytanie - a jak się na tym dźwięk obrabia? Bo mam głupie
> podejrzenia, że będzie ciężko zrobić to sensownie.
To zależy od wymagań. Grać gra, jakość nie jest ograniczona,
nie rwie, o ile obciążenie procesora nie jest duże (bo łatwo
go "zdenerwować" przy graniu jeżeli zapuści się coś proce-
sorożernego). Ja robię wstępną obróbkę wideo z podsłuchem
dźwięku i problemów nie ma, choć do profesjonalnego wielo-
kanałowego montażu to się nie będzie raczej nadawało ;)
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Thu Sep 28 10:45:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 10:51:30 MET DST