Re: Jak to z FATem jest czyli...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 10:33:09 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że ostatnio *bardzo* mocno
>popchnięto obsługę NTFS i już można zapisywać do woli, choć
>wciąż eksperymentalnie.

I tak jakoś nie miałbym do tego zaufania na razie. Za przysłowiowe "pół
roku" - może. Ale jeszcze nie teraz.

>http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ext2+ifs+windows&btnG=Szukaj+w+Google&lr=
>
>Pierwszy link. Przyznaję, nie testowałem, ale "It provides
>Windows NT4.0/2000/XP with full access to Linux Ext2 volumes
>(read access and write access). This may be useful if you have
>installed both Windows and Linux as a dual boot environment
>on your computer." brzmi zachęcająco.

Faktycznie. Dzięki, zaraz potestuję :-)

>Ee tam. VMware Server jest darmowe i działa perfekcyjnie.
>Sam od dłuższego czasu to, co robiłem na notebooku z
>Windows cierpiąc bardzo, bo męcząc go długimi obliczeniami,
>teraz zapuszczam w maszynie wirtualnej pod Linuksem. Ba,
>nawet dwie kopie Windows puściłem dla testu jednocześnie
>i działało perfekcyjnie, a sam Linux wciąż normalnie
>pracował bez wielkiego spowolnienia. To wszystko na
>Bartonie 2 GHz z 1 GiB RAMu PC-3200.

Ponowię zatem pytanie - a jak się na tym dźwięk obrabia? Bo mam głupie
podejrzenia, że będzie ciężko zrobić to sensownie.

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Współużytkowanie kodu
| http://epsilon.eu.org/ |