Laptop z czy bez win

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 00:16:55 MET DST

Witam
Mam może głupie pytania, bo nie miałem doczynienia z laptopami, a teraz bede
musiał.
Przeglądając posty zauważyłem opinie, iż
kupując laptop z windowsem to jest to jego zaleta, a bez windowsa to wada
jeśli się chce ich używać ("ale staje się wielką wadą jak jednak chce się
tych Okienek").

CZy ktoś mógły sie odnieść do tej wypowiedzi, dlaczego, ? (pomijając kwestie
taką "iż będe miał kolejnego oryginalnego windowsa")

Czy w laptopach instaluje sie tak samo jak w normalnych komputerach
desktopowych, czy to jakoś bardziej skomplikowany proces?

Mam sytuację taką: mam komputer desktop z win2000 oryginalnym, chcę kupić
laptop, prawdopodobnie bede używać linuksa, ale jak sobie nie pordze to
chciałbym też mieć mozliwość zainstalowanie windowsa.

--
Pozdrawiam:
Adni