Re: Upgrade lub nie - dylemat

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 22:39:02 MET DST

Michał G ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Sknerstwo podpowiada mi opcję nr 1... w zasadzie to nie gram na kompie i nie
> potrzebuję rakiety. Ponadto patrząc na cyrki z podstawkami, zmianami
> standardu RAM (już się mówi o DDR3 podczas gdy DDR2 ledwo co stały się
> popularne), mam wrażenie że Ktoś sobie kpi z ludzi.

Producenci nieco wymuszaja zmiany sprzetu na uzytkownikach - fakt.
Zmien pamiec i dysk - jak polecaja inni. Ewentualnie zloz sobie cos takiego:

AMD Athlon64 3000+ AM2 - 355 zl

Gigabyte GA-M51GM-S2G nVidia GeForce 6100 - 303 zl

Samsung SpinPoint P80SD 80 GB (SATA II, 8MB cache, NCQ) - 188 zl

Kingston DDR2 512MB 533MHz CL4 - 268 zl

Zasilacz Modecom MC-350ATX 2.0 PFC - 123 zl

Razem ok 1250 zl i masz sprzet na conajmniej 2-3 lata, na ktorym nowy
VISTA bedzie spokojnie smigal. Plyta ma zintegrowana grafe wiec tutaj
oszczedzasz (poza tym i tak ona sie do grania w nowe nie masakraczycznie
wymagajace gry nadaje), plyta ma tez obsluge dual channel jakbys
zdecydowal dokupic drugi modul... Sam rozwaz...

Pzdr, OMSON

P.S. Ceny tych gratow napewno znajdziesz taniej w innych sklepach - to
tylko rtakie zestawienie - poza tym wszystko podrozalo w ciagu ostatnich
2-3 tygodni o jakies 25% wiec moze warto poobserwoac czy ceny nie zjada
w najblizszym czasie spowrotem do stanu sprzed tych 2-3 tygodni?

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!