Re: Laptop: Acer czy Aristo?

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 11:22:12 MET DST

On 27 Sep 2006 00:41:20 -0700, PorkOne@gmail.com wrote:

>Dokladniej chodzilo mi o Aristo 400S na Celeronie M, a z Acerow to
>kilka do wyboru, z dolnej polki oczywiscie.

Hmm Smartow 400S juz nie skladaja, jesli cos zostalo to moze jakas
koncowka. Te modele byly z dwoma rodzajami matryc, GLER i zwykla
"matowa". GLER jak gler, ladnie dopuki nie masz swiatla za plecami ;]

Co do samego kompa, generalnie nie ma z nim specjalnych problemow.
Jakosciowo - wykonczenie - nie razi, wydajnosciowo to juz od procka
zalezy bo grafika zintegrowana, pamieci DDR2. Taka sztywna cegla ;]

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie