jaki laptop polecacie

Autor: Miklewicz Marek <miklewicz_at_op.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 11:16:23 MET DST

Witam

Planuje zakupic laptopa cena od 3800 zl. do 5 tys. zl.

czy w tym przedziale cenowym mozna kupic juz cos sensownego, parametry,
ktore sa dla mnie priorytetem to :

1 GB ramu
procesor Centrino, core duo lub amd turion 64 ( co do taktowania, hmmm -
wiadomo im wiecej tym lepiej chociaz nie jest to dla mnie az takim
priorytetem )
HDD 80 GB ( lub wiekszy - z tym, ze 80 GB bylby juz wystarczajacy )
DVD-RW
Wi-Fi
Bluetootch
czytnik kart pamieci
system - win XP home lub media center wystarczy w zupelnosci.
 nie interesuja mnie laptopy z trackpointem, tylko i wylacznie touchpad. Co
do firmy, to chcialbym juz jakis firmowy sprzet, typu Toshiba, asus, czy
sony. Fajnie by bylo, gdyby laptop mial wlasna pamiec na karcie graficznej
( tzn. aby pamiec nie byla wspoldzielona ), ale nie wiem czy za ta cene cos
takiego jest mozliwe, ilosc pamieci na karcie graficznej praktycznie nie
jest istotna, laptop nie bedzie sluzyl do gier. Chcialbym jednak, aby karta
byla oparta na chipie nvidii, w ostatecznosci. ATI, i, zeby bylo wyjscie
TV-out, ale to juz chyba standard ? Czy mozecie polecic mi cos spelniajacego
powyzsze kryteria w podanej cenie ?

P.S nie polecajcie prosze celeronow ani sempronow i wolalbym aby to jednak
byla maszyna 64bitowa

--
Pozdrawiam
Miklewicz Marek