Re: Win98 i zewnetrzny dysk na USB

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 09:26:27 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Ktoś musi naganiać koniunkturę, aby rozsądni mogli się cieszyć tanim sprzętem.
> Dzięki masowej produkcji -- wszystko tanieje, a nie każdy potrzebuje najnowszego
> sprzętu. :)

Dokładnie, chociażby takie notebooki. Już od jakiegoś czasu chodzi mi po
głowie zakup czegoś do pisania, Internetu itp. Do tego spokojnie
wystarczy jakiś P2 400 MHz (na P3 nawet można już spokojnie xVidy
puszczać przecież...) za kilkaset zł, grunt tutaj to jeszcze stan
baterii lub dostęp do gniazdka w bibliotece, z czym jednak nie ma
zazwyczaj problemów. Linux, XFce albo lżejsze okienka (co nie oznacza
brzydszych, nawet odpowiedni skonfigurowany WindowMaker lub Fluxbox może
się naprawdę ładnie prezentować), do tego OO.org lub jakieś inne
programy biurowe i jest wszystko...
A co niedługo będą robić ludzie? Kupować laptopy po kilka GHz z ponad 1
GB RAMu i do tego tym hybrydowym dyskiem twardym, żeby ruszyła na tym
VISTA i dało się pisać... Lekka paranoja - jeśli ktoś faktycznie używa
laptopa w zastępstwie dekstopa - rozumiem, moc jest potrzebna. Ale gdy
chodzi o przenośną maszynę do pisania, Internetu itp.? Po co przepłacać
za gigaherce, które pójdą na ciągnięcie krowiastego GUI?

> Ponoć celem jest seks. ;)

Ale jak to się ma do Orwella? ;) Jeśli ktoś ma władzę, to nie ma i z tym
problemów, ale tutaj władza nie jest niezbędnym wymogiem. :P

# /George Orwell - Rok 1984/