Re: co to jest laptok?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 01:13:54 MET DST

Dnia 2006-09-26 12:25:23, encja *PSYLO* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Jeśli ktoś nie macał Odry to jest 'dzieckiem neostrady', tak?

Taka drańska szpila dla kogoś, kto tłumaczy mi, jak wygląda IBM PC, czy
mainframe, za pośrednictwem neostrady...

> Chyba poproszę o autograf, argumentów już nie przedstawiam bo nie
> pracowałem na RIADach więc nie mogę mieć racji w niczym.

Masz rację ;>

> BTW, jak pojadę do mechanika samochodowego to od razu zapytam czy
> posiadał Forda Model T, bo jeśli nie to nie pozwolę takiemu partaczowi
> robić cokolwiek z moim pojazdem.

Zapytaj koniecznie, zanim zaczniesz mu tłumaczyć, jak ów Ford T
wyglądał...

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]