Re: FDD padla?

Autor: zwykly facet <zwykly_facet_27_at_tlen.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 19:29:31 MET DST

news:efamp9$9ud$2@polsl.pl...

> Potwierdzam, warto sprawdzić. U mnie koło zamachowe dotykało
> kiedyś obudowy i nie mogło się kręcić. Najlepiej wyjąć stację,
> przedmuchać, oglądnąć, zakręcić kołem i uruchomić na zewnątrz
> obudowy.

Ja nie mam kola zamachowego, podlaczalem tez na zewnatrz - poza obudowa.
Niczego to nie zmienia, poza tym, ze po poprzelaczaniu tasmy sygnalowej
dyskietka przestala pracowac w sposob ciagly, lecz mimo to komp nie widzi
dyskietki. Cos z kontrolerem niby (probowalem dodac jako nowy sprzet), sam
juz nie wiem. Na razie odpuscilem, bo na kontrolerach sie nie znam.

Pozdrawiam,
zf