Re: Drukarka laserowa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 10:14:21 MET DST

news:efagdj$86q$2@polsl.pl...

> No właśnie. Żegnaj prawdziwy DOSie, żegnaj Linuksie, itd... ;)
>
> PS. Tak, wiem, pod Linuksem da się uruchomić podobno w pewnym
> zakresie.

Nawet w całkiem sporym zakresie ;-). Przez jakiś czas linuksowy settopbox
robił u mnie za printserver z tą drukareczką. A to wszystko właśnie dzięki
temu, że cały "rozum" tej drukareczki tkwi w pojedynczym pliku przesyłanym
do niej przy inicjacji, no i dało się to bezproblemowo zaimplementować w
Linuksie.

> Mimo to dla mnie drukarka bez własnego rastery-
> zera i nie rozumiejąca choć jednego standardu przemysło-
> wego komunikacji (nie wymagam od razu PostScriptu, ale
> PCL nie jest wcale skomplikowany) to budżetowa pomyłka.

I jedno i drugie drukuje, więc czemu by nie zaoszczędzić trochę....

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/