Re: Drukarka laserowa

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_USUN_TO>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 14:03:21 MET DST

Użytkownik "Beata" napisał w wiadomości news:ef8d3n$cj4$1@news.mm.pl...
> Muszę kupić tanią drukarkę laserową. Drukowane będą tylko faktury i
> różne druki bez skomplikowanej grafiki ani zdjęć. Czy taka drukarka
> wystarczy do takich zastosowań?
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=5368&katid=24
> Jak wygląda sprawa z dostępnością tonera do tej drukarki? Ewentualnie co
> można innego kupić w porównywalnej cenie?

ja proponował bym Lexmarka
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=LEXMARK+E120
tonery kupisz co prawda nie wiem czy są zamienniki
Ewentualnie jest tez drozszy model E120n posiadajacy karte sieciową jesli w
firmie korzystasz z wiecej niz jednego komputera to pozyteczna rzecz.
http://www.lexmark.pl/uncomplicate/product/home/252/0,7044,846391_450282_610013436_pl_0_1,00.html

pozdrawiam
Tomek