Re: Intel Core Solo (T1350) - jak wypada w porównaniach

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 08:20:13 MET DST

micz napisał(a):

> To, jak często moja dziewczyna wozi komputer służący do obróbki
> wideo pozostawmy może w jej gestii :)

Wiesz, ale nie można tu przedkładać wygody transportu
nad funkcjonalność sprzętu. Bo równie dobrze możemy
dojść do momentu, w którym będziesz szukał palmtopa
do obróbki wideo, bo w ogóle super się przenosi i
nawet w torebce się mieści.

> Z tego się robi offtopic. Przypomnę, tematem mojego postu jest
> procesor Core Solo i opisujące go benchmarki, testy, artykuły w tzw.
> prasie fachowej...:) Czy dysponujesz takowymi na poparcie swoich słów
> o identyczności Core Solo i Pentium M? Nie to, że ci nie wierzę, ale
> twoja argumentacja mnie nie przekonuje.

Kurcze, czy benchmarki są dla Ciebie święte?!? Poszukaj opisu
*architektury* Core Solo! O, tu masz przykład:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pentium_m

Cytat:

"The next generation of processors using the Pentium M
microarchitecture, codenamed Yonah, was released under
the Intel Core brand, as Core Solo and Core Duo."

A pod adresem http://en.wikipedia.org/wiki/Core_Solo
masz opisy zmian, na przykład:

"Yonah was the code name for Intel's first generation of
65 nm process mobile microprocessors, based on the
Banias/Dothan Pentium M microarchitecture, incorporating
LaGrande security technology. SIMD performance has been
improved through the addition of SSE3 instructions
and improvements to SSE and SSE2 implementations, while
integer performance decreased slightly due to higher
latency cache. Additionally, Yonah includes support
for the NX bit."

I tak dalej. Miłej lektury. TO JEST PENTIUM M.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |