Re: Intel Core Solo (T1350) - jak wypada w porównaniach

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 23:20:18 MET DST

> Nie widzę sensu tak częstego wożenia komputera służącego
> do obróbki wideo.

To, jak często moja dziewczyna wozi komputer służący do obróbki
wideo pozostawmy może w jej gestii :)

> A notebooki przystosowane do takiej pracy (duży ekran,
> dużo dwukanałowej pamięci, dwurdzeniowy procesor, dwa
> dyski w RAID 0) istnieją, ale są bliżej okolicy 12 000 zł.

To również wiem, ale moje doświadczenie pokazuje, że 512 RAMu,
Pentium M 735 i dysk IDE, a nawet zewnętrzny na USB 2.0, od bidy dają
radę rozdzielczościom PAL-owskim. Od bidy! Ale dają! A ja niestety
nie mam 12 000 PLN.

Z tego się robi offtopic. Przypomnę, tematem mojego postu jest
procesor Core Solo i opisujące go benchmarki, testy, artykuły w tzw.
prasie fachowej...:) Czy dysponujesz takowymi na poparcie swoich słów
o identyczności Core Solo i Pentium M? Nie to, że ci nie wierzę, ale
twoja argumentacja mnie nie przekonuje.

Pozdrawiam.