Re: Reklamacja monitora - potrzebna szybka rada!

Autor: Piotr <neutron_skasujto_at_gower.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 07:59:56 MET DST

>Jeśli kupowałeś jako "konsument" a sprzęt jest w stanie "niezmienionym"
>- to po prostu możesz go spakować i odesłać (do sklepu, nie serwisu). Z
>tym że góra 10 dni od otrzymania przesyłki. W innym wypadku będziesz
>musiał brnąć dalej w "niezgodność towaru z umową"/gwarancję albo..
>polubić te "hotpixle" ;-)

A no wlasnie, jednen w kompletnie niewidocznym miejscu blisko krawedzi
gorny lewy rog jak mowilem swieci sie caly czas na bialo tylko
oczywiscie raz to bardziej, raz mniej widac......
Te pozostale znikaja na np. niebieskim wiec tak tez sobie pomyslalem
ze to nie badpixele, tylko te hotpixele czyli te ktore zle swieca....

>Kłopot to by był jak byś kupił profi-sprzęt z matrycą klasy I (tam
>faktycznie nie ma prawa być żadnych takich pixelowych "urozmaiceń"). Po
>prostu taka technologia.. I tak najgorzej jest na TN (widoczność
>"pixli"), a i tam da się najczęściej przyzwyczaić - moze poza
>ekstremalnymi przypadkami.

No wlasnie w zasadzie przy normalnej pracy czarny kolor w rogu
monitora raczej nie jest do niczego potrzebny i malo spotykany,
na srodku to by to czasami przy zdjeciach itd moglo przeszkadzac,
a tak sam nie wiem co zrobie zobaczymy co mi sklep odpisze....
Boje sie ze wysla mi nowy, a bedzie jeszcze gorzej :)))
Bo moze te LCD tak juz maja.....

Prawde mowiac myslalem ze S-PVA to sprzet z wysokiej pulki, bo TN
unikalem :)

Pozdrawiam
Piotr