Re: Reklamacja monitora - potrzebna szybka rada!

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 02:15:00 MET DST

Piotr wrote:

> Jutro mija 7 dni, odkad go mam co powinienem zrobic ???
> Odeslac do sklepu kurierem zeby zmiescic sie w 7 dniach,
> czy taka wymiana to juz nie sklep, a serwis ?!

Jeśli kupowałeś jako "konsument" a sprzęt jest w stanie "niezmienionym"
- to po prostu możesz go spakować i odesłać (do sklepu, nie serwisu). Z
tym że góra 10 dni od otrzymania przesyłki. W innym wypadku będziesz
musiał brnąć dalej w "niezgodność towaru z umową"/gwarancję albo..
polubić te "hotpixle" ;-)

> To moj pierwszy LCD i odrazu taki klopot :(

Kłopot to by był jak byś kupił profi-sprzęt z matrycą klasy I (tam
faktycznie nie ma prawa być żadnych takich pixelowych "urozmaiceń"). Po
prostu taka technologia.. I tak najgorzej jest na TN (widoczność
"pixli"), a i tam da się najczęściej przyzwyczaić - moze poza
ekstremalnymi przypadkami.

> Pozdrawiam
> Piotr

Pozdrawiam