Re: >>>939 x2-3800

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 18:09:25 MET DST

On Mon, 25 Sep 2006 17:22:21 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

>Z Vistą jest jak najbardziej zgodny - płyta w końcu dostała certyfikat
>zgodności. Z DOSem 98 też powinno być OK, na stronie nVidii (wykupiła
>ULi - to o czymś też świadczy) są sterowniki do tego, ale wyczytałem że
>pod XP najlepiej i tak zainstalować to co jest na stronie AsRocka, tzn.
>driver do AGP i LANu (pod żadnym pozorem nie instalować tego do USB).

no dzieki chyba faktycznie zdecyduje sie na ta płyte a co do Nvidi ze
wykupiła akurat ULI to wiedziałem ale nie robił bym z tego pozytywów
wrecz przeciwnie wystarczy siegnac troszke w tył i wykupiła tez 3DFX a
sterowników niet..:-) gdyby nie wązka grupa zapalenców to zimna gleba
poprostu Nvidia przejeła technologie i patenty i tyle a przy okazji
wykosiła konkurencje z rynku..podobnie moze postapic z ULI