Re: Wybór dysku twardego

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 17:45:14 MET DST

"Rogers" ef8rad$1ft$1@nemesis.news.tpi.pl

> Mam oryginalne xp sp2, oprócz tego linux, cały dysk nie będzie
> przeznaczony dla windowsa. Bios obsługuje lba-48. SATY moja płyta główna
> nie obsłuży :/ Nie ma dużej róznicy cenowej między 120 GB i 160 GB, a to

A dokładnie jaka jest?
Chyba właśnie jest duża. Ale mogę się mylić. Teraz pobieżne
rzucenie okiem pokazuje, że różnicy nie ma, ale niedawno nieco
dokładniej to sprawdzałem i okazuje się, że różnica jest spora.

> zawsze 40GB więcej :)
> Hmm, a takie coś?
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=WD+WD1600JB
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SAM+160+8+SP1654N

Nie znam tych dysków. Ja polubiłem Seagata. Jeśli się nie boisz LBA 48 -- to dobrze.

"*" o55k3l15arfh$.dlg@host.loopback

> Ja bym bral samsunga - najcichszy i najszybszy.

Z opisu: Samsung 160GB 8MB SP1654N 2,8 bela
         WD WD1600JB 160GB 26 dB

Tak więc Gwiazdko coś bredisz, bo Samsung wychodzi tutaj o dwa dB głośniej.

I takich opinii można znaleźć więcej -- na czuja coś jest lepsze lub gorsze...

E.