Re: Bad sector i gwarancja

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 21:39:04 MET DST
Message-ID: <slrnehdnlt.l3e.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Dnia 24.09.2006 Tomasz Pókała <tpokala@poczta.fm> napisał/a:
> Witam!
>
> Kupiłem dysk Seagate ST3160812A 160 GB ATA jakiś rok temu. Ostatnio, tak
> żeby zobaczyć jak tam kondycha twardziela zapuściłem program diagnostyczny
> ze strony producenta i wykrył on bad sectora. Dysk jest jeszcze na prawie 2
> letniej gwarancji.
>
> W związku z tym mam pytanie: czy przysługuje mi naprawa/wymiana gwarancyjna
> tego dysku????

Oczywiście

> Dodam, że bad sector zajmował wykorzystywany obszar dysku i zostawiłem go
> bez zmian (nie nadpisałem go 010101).

Nie ma to znaczenia, bad to bad, wymienią raczej bez problemu.
Zrób backup i do wymiany.

-- 
*** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn ***
***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***
Received on Sun Sep 24 21:40:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Sep 2006 - 21:51:27 MET DST