Re: Problem z instalacja dysku twardego

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 19:31:01 MET DST

"PitNews" ef6dgj$6dn$1@atlantis.news.tpi.pl

> Dodałem odpowiedni wpis do rejestru - dysk zaczał być widoczny w Moim
> Komputerze, jednak nadal z 6,75 GB pojemności.

To może naprawdę podmień ten 'atapi.sys'?

> Próbowałem też narzędziem Seagate'a - Disc Wizard - to samo.

> Zrobiłem malutki krok do przodu - znalazłem płytę z XP SP2, który widzi już
> 160GB, jednak instalacja przerywana jest błędem związanym z plikiem
> setupdd.sys - muszę zdobyć inną kopię Windowsa XP z SP2 i spróbować
> jeszcze raz.

Może zainstaluj WXP na małym dysku, dodaj SP1 lub SP2 (diabli wiedzą,
który naprawdę pomaga do końca -- ja doświadczenia w tej materii
żadnego nie mam) i skopiuj ten system na duży dysk?

> Niech to dunder świśnie, do diaska, do licha.

Albo zaczekaj do Visty? :)

Ja bym nigdy nie kupił 160 GB PATA, gdy tańsze i o niebo wydajniejsze są SATA II. :)
Tyle tylko, że SATA II to nie są czasy początku WXP i na pewno z nimi jeszcze więcej
problemów pod WXP niż z dużymi dyskami PATA. :)

Ale pocieszę ;) Cię -- znam śmiałków, którzy forsują to wszystko i wierzą
bez sprawdzania, że jakoś będzie -- na przykład zakładają pod innym systemem
partycję mniejszą niż 128 GiB :) albo zworkują na 32 GiB/GB z zamiarem
przezworklowania na pełny wymiar, gdy LBA 48 pod WXP będzie powszechnie
rozwiązywalny :) -- uważają (a nawet są pewni tego) że po przezworkowaniu
32 GiB/GB urośnie do pełnych 160 a dane będą nienaruszone. :)

E. :)