Re: Problem z instalacja dysku twardego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 19:24:37 MET DST

Użytkownik "PitNews" <eloinf@comp.pl> napisał w wiadomości
news:ef6dgj$6dn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> przekręcić w rejestrze.
> Spróbuj zobaczyć ten
>
> Dodałem odpowiedni wpis do rejestru - dysk zaczał być widoczny w Moim
> Komputerze, jednak nadal z 6,75 GB pojemności. Próbowałem też narzędziem
> Seagate'a - Disc Wizard - to samo.
> Zrobiłem malutki krok do przodu - znalazłem płytę z XP SP2, który widzi
> już
> 160GB, jednak instalacja przerywana jest błędem związanym z plikiem
> setupdd.sys - muszę zdobyć inną kopię Windowsa XP z SP2 i spróbować
> jeszcze
> raz.
> [...]

Hmm a może masz wyłączone LBA w BIOS-ie? Zobacz, czy ten dysk został w nim
wykryty jako LBA, jeśli nie to wymuś ręcznie. A co do tego kluczyka - MS
wyraźnie pisze, że w systemie *musi* być odpowiednia wersja atapi.sys.
Możesz ją ewentualnie wziąć z tej instalki z SP2. Tu czytaj:

303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych dla
dysków ATAPI w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

--
M.   [MS-MVP]