lapotp z core2 Duo czy warto czekać?

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 00:49:53 MET DST

Witam,
Przymierzam się do wymiany laptopa, jak na razie upatrzyłem sobie model
HP nc8430. Na chwilę obecną są dostępne modele z procesorem core duo,
ale jak zauważyłem na stronie HP pojawił się ten model z procesorem core
2 duo. Czy ktoś miał może już możliwość porównania laptopów z core duo i
core2 duo? Czy warto czekać na model z nowym procesorem?
Pozdrawiam,
Michał