Re: Celeron M - dalo sie przetaktowac

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 21:12:55 MET DST

> Ale notebooki *wybitnie* nie lubią podkręcania.
>
> Poza tym nie trafia do mnie argument "nie stać mnie". Albo
> komputer służy do zarabiania i stanowi dobrą inwestycję,
> albo do zabawy i wtedy po prostu nie należy na nim robić
> rzeczy, do których się ze względu na swoje ograniczenia
> nie nadaje.

A co jeśli służy do nauki? W mojej sytuacji nie moge kupic komputera
stacjonarnego, z powodu trudności z przewozem, jednocześnie przy uczelni
musze mieć jakiś komputerek, na którym sie da uruchomić AutoCad'y itp. Taki
program Catia, który zapewne wiesz, że jest używany na Pol. Sl. ma bardzo
wysokie wymagania i co jeśli nam sie notebook "muli"? Casem warto
zaryzykować i troszke go podkręcić (oczywiście jeśli wie sie jak). I każdy
post, w którym autor opisuje udaną próbe podkręcenia zawsze z
zainteresowanie czytam (choć jeszcze nie spróbowałem żednego sposobu).