Re: co to jest laptok?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 11:43:26 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):
> Powiesz to samo o producentach ?

Wpływ marketingu i psychologii sprzedaży?
Może ta nazwa jest bardziej trendi?
Mamy akurat takie czasy, że wszystko możesz nazywać jak Ci się podoba.
Zmielony pies z budą i łańcuchem to "parówka" etc.

Przypomina mi się w tym momencie tekst "Jedzmy gó***, miliony much nie
mogą się mylić" ;-) (przepraszam za słownictwo, tak mi się na myśl
nasunęło po prostu ;-))

> Być może w "Chipie", czy
> innej "Pani Domu"...

Zapewniam, że nie. Prędzej w takich magazynach oczekiwałbym forsowania
Twojej wersji nomenklatury.

> Albo po prostu daj sobie spokój...

Nie ma problemu. Widzę, że masz swoją wersję i jej nie zmienisz pomimo
wszelkich logicznych argumentów. Nie widzę powodu, dla którego miałbym
Cię w takiej sytuacji nadal wyprowadzać z błędu. EOT.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: