Rafał Bartoszak napisał(a):
> Powiesz to samo o producentach ?
Wpływ marketingu i psychologii sprzedaży?
Może ta nazwa jest bardziej trendi?
Mamy akurat takie czasy, że wszystko możesz nazywać jak Ci się podoba.
Zmielony pies z budą i łańcuchem to "parówka" etc.
Przypomina mi się w tym momencie tekst "Jedzmy gó***, miliony much nie
mogą się mylić" ;-) (przepraszam za słownictwo, tak mi się na myśl
nasunęło po prostu ;-))
> Być może w "Chipie", czy
> innej "Pani Domu"...
Zapewniam, że nie. Prędzej w takich magazynach oczekiwałbym forsowania
Twojej wersji nomenklatury.
> Albo po prostu daj sobie spokój...
Nie ma problemu. Widzę, że masz swoją wersję i jej nie zmienisz pomimo
wszelkich logicznych argumentów. Nie widzę powodu, dla którego miałbym
Cię w takiej sytuacji nadal wyprowadzać z błędu. EOT.
-- _PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl "Ludzie dzielą się na 10 kategorie: tych, którzy znają system dwójkowy i tych, którzy go nie znają."Received on Sat Sep 23 11:45:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 23 Sep 2006 - 11:51:24 MET DST