Re: Niskie obudowy typu tower

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 11:39:02 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 21 Sep 2006 22:08:12 +0200
is the real date, "Tomek Banach" <tbanan@beztego.poczta.onet.pl> has
written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Dzięki za tak obszerny wywod. Uswiadomiles mi jedna podstawowa rzecz.
>Jezeli chce miec mala obudowe to pierwszym i najbardziej loginczym krokiem
>jest przejscie na mATX i 99% osob tak robi. Dlatego nigdy producenci nie
>zrobia malej obudowy ATX bo poprostu nie bedzie na nia popytu czyli nie
>mam co szukac gotowca.

Dokladnie. Niestety rynek obudow, podobnie jak wszystkiego innego, sie
makdonaldyzuje. Jedno dla wszystkich, jak chcesz cos wiecej to na
zamowienie za wielka kase. Bylem swego czasu w podobnej sytuacji:
chcialem kupic obudowe miditower z co najmniej szescioma kieszeniami
na CD. Poszukiwania daly jeden rezultat: nie ma i nie bedzie.

>Jedyne wyjscie to zrobienie czegos samemu i kto wie cos trzeba robic przed
>dlugie zimowe wieczory.

Tez tak sobie powtarzalem, a w zimie zawsze mialem co innego do
roboty. W koncu dalem spokoj i kupilem big tower :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA