Jak zmienić folder docelowy WIN XP ?

Autor: Ihor <ihor5_at_mail.ru>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 09:50:12 MET DST

Sprawa wygląda tak:
Gdy otwieram np. Worda ze Startu, piszę coś i potem chcę zapisać, program
ten automatycznie zapisuje wszystko w folderze "My Documents".
A ja nie chcę aby zawsze zapisywał w "My Documents" tylko w
C:\Dokumenty\Ihor.
Mogę oczywiście manualnie zmienić scieżke dostępu i za każdym razem gdy coś
zapisuję zmieniac ją. Pytanie jednak jest takie: jak zrobić aby domyślnie
wszystko zapisywało się w "C:\Dokumenty\Ihor" (najlepiej także w innych
programach).
Pozdrawiam
Ihor