Re: Wykopaliska...

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 09:29:06 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 19 Sep 2006 07:59:04 +0200
is the real date, MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Amigę 1200 sobie kup, z małym rozszerzeniem pamięci i dyskiem twardym do
>gier będzie idealna. Ja np. ubolewam że joysticka nie mam, bo od 2 dni
>mam w końcu monitor wyświetlający Amigowe tryby (poprzednio miałem VGA i
>niestety większość gier nie działała, mogłem tylko IRCować i Jabberować
>w sumie :-) )

Ja mam CDTV z rozszerzeniem ramu, ale przyznam sie, ze ja
zbeszczescilem: wyjalem proca i uzywam jako odtwarzacza CD do wiezy.
Sprawdza sie znakomicie :) Myslalem odtwarzac na niej mp3, ale
wychodzi na to, ze za slabe to troszke :) Moze kiedys, jak sie bede
nudzil, wsadze proca i podepne ja pod TV w celu pogrania? Gdyby moja
kobieta lubila grac, to juz dawno bylaby podpieta i tluklibysmy w
Worms :)

Z innych staroci, mam schomikowany dysk Seagate 76 mega, wielki smok,
zajmuje cale dwie zatoczki 5.25 :) kontroler WD do tego, o dziwo
dzialaja razem :). Czasami jak mam chandre, podpinam go do zasilacza i
wsluchuje sie w kojacy, basowy pomruk :) zeby dzisiejsze twardziele
mialy taki dzwiek :) A juz odglosy pozycjonera glowicy powalaja na
ziemie :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.