Kupno LCD-TV

Autor: SM <smajko_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 21:55:23 MET DST

Witam

Przymierzam sie do kupna panela z tunerem tv. Na placu boju pozostaje:
Hyundai L19T TV za okolo 1250zl
Hyundai L19T+ za okolo 1200zl
Samsung SM910MP za okolo 1200zl
Samsung SM940MW za okolo 1400zl

Najbardziej mi podchodzi ten ostatni samsung bo jest wide 1440x960 :-) poza
tym mialem juz pare monitorkow samsunga i byly OK a o huyndaiu nic nie wiem.
Szukalem na necie jakichs porownan ale poza benchmark.pl nic nie znalazlem.
Prosze wiec o opinie posiadaczy ww modeli. A moze polecacie cos innego?
Cenowo raczej nei moge szalec :-( wiec musi byc cos zblizonego do tych
wyzej.

Pozdr

smajko