Re: Karta graficzna do grafiki i HDTV, tanio, jaka ?

Autor: Piotr <neutron_skasujto_at_gower.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 21:40:54 MET DST

>Za ok.300 zł to może być 7300GT spełnia twoje wymagania co do wartości
>mierzalnych ale co do jakości obrazu to się nie wypowiadam bo to rzecz
>jak dla mnie półdaltonisty względna.

No wlasnie tego sie troche boje, jak kiedy zmienilem GF2 400mx czy jak
to sie nazywalo na moja pierwsza ATI to wlasnie ten wzgledny czynnik o
'jakosci obrazu' zadecydowal o zadowoleniu nie sama moc karty...
Teraz ATi mozna powiedziec ze w srednich kartach wogole nie mysli o
HDTV i oddaje latwa reka pole konkurencji.....

Wiem ze na 100% 7600 GS ma wbudowany koder HDTV,
ale w 7300GT jakos sie nie doczytalem, choc jeszcze poszukam,
jestes pewien ze ma cos wbudowane co pomaga przy HDTV ?

>A jaki masz procesor, i ile ramu?
Uwirz mi to na 200% tylko klopot z moja karta graficzna, ale napisze
zeby nie bylo ;) Procek to AMD Athlon 3700 San Diego S939 1 MB cache
i do tego 1 GB Ram.

Pozdrawiam