Użytkownik "macminer" <macminer-junkout@polbox.com> napisał w wiadomości
news:eevd89$j14$1@nemesis.news.tpi.pl...
> RudeBoy wrote:
>> axel napisał(a):
> właściciel Epsona ma tolerować analogiczną sytuację i udawać
> szczęśliwego...
>
> Ktoś mógłby przekonywać, że unieruchomienie auta jest poważniejszą sprawą
> niż unieruchomienie drukarki. W pewnych okolicznościach - tak. Ale
> wystarczy, że ktoś używa takiej drukarki do normalnej działalności w
> swojej firmie. Nagła odmowa działania drukarki i konieczność czekania, aż
> serwis łaskawie ją odblokuje może oznaczać całkiem konkretne straty
> finansowe - wystarczy że drukarka ta służy do drukowania faktur albo
> prezentacji oferty. Ale Seiko/Epsona to nie interesuje.
> macminer
Dzięki za poparcie ! Dokładnie opisana przez Ciebie sytuacja mnie
wkurzyła....potrzebowałem drukarki i nie mogłem czekać 1-2 tygodnie aż wróci
z serwisu....poszedłem więc do sklepu i kupiłem od ręki Canon-a za 250 PLN
i kardridże po 9 PLN i w dodatku....bez chip-ów !!!!
axel
Received on Fri Sep 22 16:05:12 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Sep 2006 - 16:51:23 MET DST