Re: Świerzy komp wyświetla: STOP: 0x000000F4 (BIOS raz widzi HDD, raz nie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 03:18:25 MET DST

Oddałem dysk do reklamacji. Zobaczymy czy to rozwiąże problem. Za
tydzień mam odebrać dysk, wtedy napiszę, czy pomogło (bo jak nie,
to wątek nadal aktualny). W międzyczasie ponawiam pytanie o jakiś
soft, którym mógłbym przetestować pozostałe elementy, jak dysk
wróci. Zostaje karta graf., zasilacz i płyta główna.

Pozdrawiam

PS: Mój dysk - WD2500YD - jak się okazało został wycofany z
produkcji w czasie mniej niż miesiąca od daty zakupienia go przeze
mnie :) Mam nadzieję, że dadzą mi WD2500YS (sorry za offtopic)