Re: 2 monitory jedna grafika.

Autor: <gaceknews_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 08:39:52 MET DST

M. wrote:
> Mam 1 monitor chcę drugi - obszar roboczy za mały.. W karcie grafiki (Radeon
> 9700 pro) są 2 wyjścia analogowe i cyfrowe.

pisz precyzyjnie, dwa czy trzy wyjscia? o trzech nie slyszalem, wiec
zakladam ze mial byc dwukropek.

> Chcę 1 duży obszar roboczy
> rozciągnięty na 2 monitory. Jak to podłączyć? Czy przez jakąś przejściówkę
> do 1 gniazda 2 monitory czy też jeden monitor do gniazda cyfrowego drugi do
> analogowego?

na pewno nie dwa monitory do 1 gniazda. albo podlaczasz przez cyfrowe,
albo to cyfrowe to gniazdo DVI-costam do ktorego mozna podlaczyc
przejsciowke.

> Żeby nie było tak łatwo mam 2 komputery. Na dzisiaj przełączam się pomiędzy
> nimi (komputerami) przez KVM. Jak to podłączyć gdy będą pracowały 2
> monitory?

najwygodniej? monitor z dwoma wejsciami i druga klawiatura i myszka.
dzieki temu swobodnie bedziesz mial 'sprzetowy' multitasking. ale
oczywiscie mozesz miec jak masz i tylko miec dodatkowy monitor do
jednego kompa.

gacek