2 monitory jedna grafika.

Autor: M. <a_at_a.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 21:22:15 MET DST

Mam 1 monitor chcę drugi - obszar roboczy za mały.. W karcie grafiki (Radeon
9700 pro) są 2 wyjścia analogowe i cyfrowe. Chcę 1 duży obszar roboczy
rozciągnięty na 2 monitory. Jak to podłączyć? Czy przez jakąś przejściówkę
do 1 gniazda 2 monitory czy też jeden monitor do gniazda cyfrowego drugi do
analogowego?
Żeby nie było tak łatwo mam 2 komputery. Na dzisiaj przełączam się pomiędzy
nimi (komputerami) przez KVM. Jak to podłączyć gdy będą pracowały 2
monitory?
M.