Re: Komputer miesza

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 23:32:26 MET DST

Dnia Wed, 20 Sep 2006 21:16:13 +0200, MadMan tak nawijal:

> Tu chodzi o to, że komputer na którym chciałbym takiego "myka" zrobić
> jest na chipsecie VX, który buforuje pierwsze 64 MB RAMu. Gdyby założyć
> RAM-Dysk na drugich 64 MB i wrzucić tam swapa, być może byłoby szybciej
> niż mając 128 MB jako pamięć operacyjną.

Hym, nie wiem, musisz sprawdzic organoleptycznie.

Osobiscie to do w2k juz bym zapodal jakies BX.
Za marne grosze kupisz nawet cos zacnego (w sensie
jakosci - moze asus p2b?) w dzisiejszych czasach.
Dysk rzedu pare giga na swapfila tez chyba tanio.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...