Re: Ms Win XP Prof Pl wersja HP

Autor: Groszek <sebgr_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 23:31:19 MET DST

Piotrek napisał(a):
> a normalnego nie mozesz wgrac?

Jak masz oryginała którego dostałeś razem z kompem to szkoda pakować tam
pirata. Na obudowie nalepka oryginalna z kodem a tu padaka... (tak
przynajmniej zrozumiałem z postu stacha99). Nie można użyć tego kodu na
płytce "non HP". Miałem ten sam problem. Tyle że mi udało się w końcu
dostać oryginalną płytkę od poprzedniego użytkownika. Niestety teraz nie
pomogę bo miałem ten komputer+system tylko do celów serwisowych po czym
oddałem nowemu właścicielowi. BTW jak już będziesz miał tą płytkę to od
razu zrób sobiekopię roboczą a oryginał zapakuj w kilogram steropianu i
zamknij w sejfie :)

Pozdrawiam
Sebastian Grochowski