Re: Asrock 939dual-sata2 i Asrock 939dual-vsata?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 14:22:13 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Lepiej się dzisiaj przesiąść na tanie S939 a za trzy lata
> na następcę AM2, niż na droższe AM2 i za te trzy lata
> stwierdzić, że i tak trzeba zmienić płytę ;)

            Zgoda - pisalem juz o K8L na przyszle wakacje pewnie wymagajacego
kolejnej zmiany plyty. Dodatkowo sprzedawcy w PL wywachali chyba pismo
nosem i masowa przesiadke na AM2 i DDR2 - ceny poszly bez powodu w gore o
50% w ciagu miesiaca wiec zmiana juz posiadanej DDR->DDR2 (AM2) byla tym
bardziej nieoplacalna. Problem jest tylko taki ze za na wiosne/wakacje
niestwety nie bedzie juz raczej mozna dodac mocy S939 przez wymiane CPU
na sklepowy. Osobiscie mam nadzieje ze beda w sprzedazy z drugiej reki i
Allegro dwurdzenioki na Toledo - teraz bralem maksymalnie prosty
jednordzeniowy A64 3000+ Venice @2,54 Ghz. Za niecaly rok dwurdzeniowka
bedzie jak najbardziej na miejscu - w zwiazku ze znacznym spadkiem cen
i tym samym spopularyzowaniem X2 od AMD oraz bardzo dobrym przyjeciem C2D
tworcy softu pospiesznie przygotowuja swoje produkcje pod SMP - nawet w
takim sofcie jak WinRAR na przyszla wersje zapowiedziane jest przepisanie
kodu na obsluge SMP w ver 3.60. Tak samo z silnikami gierek - silniki przez
kolejne patche modyfikowane sa na obsluge wiecej niz 1 CPU/rdzenia.
Oby tylko ceny Toledo z drugiej reki za rok nie wygladaly jak teraz ceny
Bartonow.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl