Re: Odgrzewane - DDR/A64 - Timingi vs Mhz

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 14:02:34 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:q5jut0dsau3w.153s7cxoi7l85.dlg@40tude.net...

> jakos nie zauważyłem żeby DDR600 były jakoś szczególnie popularne. Sporo
> tanich modułów można podkręcic do DDR500, wiec sie nie dziwię, że ludzie
> nie wydają dwa razy tyle, żeby mieć ze 2% lepszą wydajność.

no prosze Ciebie - nawet sam uleglem mani, w pore sie jednak opamietalem ;)
w Polsce jest totalny deficyt na szybkie ddry - sa na zachodzie, w dodatku 2
razy tansze niz u nas... przykre.

> trudno znaleźć moduły 2x1GB z bardzo dobrymi timingami. Można poszukać
> czegoś na micronach lub infineonach i tam już 2-3-2-5 jest prawdopodobne.

ULK2 sa na TCCD, wlasnie 2x1GB pracowalo dokladnie w 2-2-2-5 :/

> Największą zaletą 2GB jest właśnie pojemność. Nawet najlepsze 2x512MB nie
> dadzą takiego komfortu jak 2x1GB (oczywiście jeżeli kotś potrafi z tego
> skorzystać). Do nowych gier 1GB to już często za mało do pełnego komfortu.

grac nie gram (no moze poza AA raz na 2 tygodnie), jak nie robie nic w
grafice to system sie nie burzy o brak pamieci, a potrafie na firefoxie
powiesic 300MB z surfowania. przyszlosciowo jednak wiem, ze na 2GB zyskam
napewno.

> juz od dawien dawna od czasów 1GB przez 1.5 GB aż po 2 GB lecę z
> wyłączonym
> swapem. Czy włączony, czy wyłaczony swap, to i tak różnicy nie widzę :D

ja widze, a raczej slysze - po dysku ;)))

pozdrawiam,
Kamil