Re: Odgrzewane - DDR/A64 - Timingi vs Mhz

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 13:39:13 MET DST

Dnia Wed, 20 Sep 2006 10:32:18 +0200, webjay napisał(a):

> czyli co? owczy ped z DDR'ami na 300Mhz CL3? ;)

jakos nie zauważyłem żeby DDR600 były jakoś szczególnie popularne. Sporo
tanich modułów można podkręcic do DDR500, wiec sie nie dziwię, że ludzie
nie wydają dwa razy tyle, żeby mieć ze 2% lepszą wydajność.

> mialem sprzedawac swoje ULK2, ale cos mnie tknelo - bo przeciez w jakims
> celu kupilem 2 razy drozsze niz normalnie pamieci... przypomnialem sobie ;)
> beda chodzic na 225 2-2-2-5-1T, jak znajde faktycznie jakies sensowne 2x1GB
> z takimi timingami (niestety ULK2 w takiej wielkosci juz sa niedostepne
> nigdzie), to kupie - jak nie, to nie bede sprzedawal obecnych.

trudno znaleźć moduły 2x1GB z bardzo dobrymi timingami. Można poszukać
czegoś na micronach lub infineonach i tam już 2-3-2-5 jest prawdopodobne.
Największą zaletą 2GB jest właśnie pojemność. Nawet najlepsze 2x512MB nie
dadzą takiego komfortu jak 2x1GB (oczywiście jeżeli kotś potrafi z tego
skorzystać). Do nowych gier 1GB to już często za mało do pełnego komfortu.

> Jolly, 2GB ze swapem masz, czy bez?

juz od dawien dawna od czasów 1GB przez 1.5 GB aż po 2 GB lecę z wyłączonym
swapem. Czy włączony, czy wyłaczony swap, to i tak różnicy nie widzę :D

> pozdrawiam,
> Kamil

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam