Re: [Może OT] Co się dzieje z cenami ???

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 13:04:27 MET DST

Jacek M wrote:

> Tak sezon!, studenci kupuja komputery przed rozpoczeciem roku wiec ceny
> specjalnie dla nich ida w gore.

I rodzice kupuja dzieciom. I firmy kupuja czesto nowy sprzet. Ogolnie
mozna liczyc na jakis powazny spadek cen po nowym roku. Pamieci, ktore
kosztowaly miesiac temu 400 zl, w tej chwili 650. Zaluje, ze nie kupilem
na kredyt wtedy z 100 sztuk :) Mialbym niezly zarobek.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl