Re: [Może OT] Co się dzieje z cenami ???

Autor: Arkadiusz Ozer <ozer0_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 01:06:00 MET DST

PM <pimak@gazeta.pl> napisał(a):

> JAk w tytule.
> Od jakichś trzech-dwóch tygodni ceny podzespołów ida w górę.
> np AMD Athlon 64 3000+ AM2 z 270 doszedł do 335 (w znak'u), gdzie indziej
> też mniej więcej tyle samo podrożał.
> To samo inne komponenty.
> jakis sezon ? Euro/Dolar aż tak nie zdrożały .
> Więc co ?

W jednej z darmowych gazet jak Metr(pol)/DD... czytałem jakieś 3-4 tygodnie
temu artykuł o recycklingu, że jest coraz mniej surowców, kończy się jakiś
tam pierwiastek używany przy produkcji pamieci. A recykling, odzysk z
starych urzadzen elektronicznych jest niewielki. Dlatego ciągle drożeją
pamięci i mają drożeć jeszcze przez długi czas. Pisali, ze bedzie drożał nie
tylko RAM, ale większość podzepołów które mają na pokładzie pamieci ( karty
graficzne, muzyczne, kontrolery z cache, itd. ). Nie wiem jak to się ma do
kart flash, czy to ta sama technologia ?? Chodzi mi np. o MemoryStick do
aparatów i kamer SONY, czy inne SD/ MMC/ xCard/ SmartMedia.

Arek