Re: [Może OT] Co się dzieje z cenami ???

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 04:25:25 MET DST

Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl> napisał(a):

> Tak sezon!, studenci kupuja komputery przed rozpoczeciem roku wiec ceny
> specjalnie dla nich ida w gore.

Cooo? Jezeli to prawda, to zupelna paranoja. W Stanach okres przedswiateczny
i czas powrotu do szkoly (wszedzie widac haslo 'back to school') to najlepszy
czas na zakupy nie tylko komputerow. Wtedy sa najwieksze promocje, wszystkie
firmy chca wykorzystac wzrastajacy popyt i iloscia sprzedanego towaru
zapewnic sobie zyski. Mam nadzieje, ze Dell nie zrezygnuje z tej taktyki na
polskim rynku.
Pozdrowienia.