Re: OC i 4 banki, 2 DDR takie, 2 inne...

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 20:45:07 MET DST

Dnia Tue, 19 Sep 2006 17:35:39 +0000 (UTC), Arkadiusz Ozer napisał(a):

> Chodzi o DFI LanParty UT nF4 Ultra-D
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16985

instrukcja mówi wraźnie - 1,2,4 moduły zadziałają. 3 moduły nie zadziałają.

> Tak dobrze się kręcą Kingstony ??

chyba nie załapałeś - kingstony to jedne z najgorszych pamieci do OC. W
całej historii tej firmy w dziedzinie pamieci DDR był tylko jeden wyjątek i
to bynajmniej nie chodzi o zwykłe kingstony value.

> Jak się będzie miała sprawa OC, gdy 2 DDRy bedą CL2.5 Kingston, a dwa lepsze
> z innym CL i z innymi Timingami...

to nie ma znaczenia - te kingstony są właściwie niepodkręcalne, no chyba że
wyjątkowo trafisz na jakkieś lepsze kostki. A poza tym i tak zapewne
zagubisz siew timingach. Widzę że pytasz o podstawy, wiec zapewne pojęcie o
OC masz blade.

> Jeśli chodzi o DualChannel to gdzieś wyczytałem,że pamieci obsługiwane są
> parami....

w przypadku płyt na nforce 4 muszą być 2 lub 4 moduły żeby zadziałał dual.
Nie muszą mieć wszystkie takiej samej pojemności, nie musza pochodzić od
jednego producenta.

> Arek

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam