Re: OC i 4 banki, 2 DDR takie, 2 inne...

Autor: Arkadiusz Ozer <ozer0_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 19:35:39 MET DST

> zależy od płyty

Chodzi o DFI LanParty UT nF4 Ultra-D

> zależy od płyty lub ewentualnie procesora. Sprawa OC na kingstonach wygląda
> tak, że nie ma sprawy :D

Procesor to Toledo 3800+ 64x2, MOBO to DFI LanParty UT nF4 Ultra-D

Tak dobrze się kręcą Kingstony ??

Jak się będzie miała sprawa OC, gdy 2 DDRy bedą CL2.5 Kingston, a dwa lepsze
z innym CL i z innymi Timingami...

Jeśli chodzi o DualChannel to gdzieś wyczytałem,że pamieci obsługiwane są
parami....